_______________________________________________________________________
IBM wprowadza zmiany, które można zauważyć we wszystkich funkcjach IBM Cognos Analytics i IBM Planning Analytics. Odznacza się to przede wszystkim dostosowaniem ikon i czcionek w interfejsie użytkownika, a także bardziej subtelnymi poprawkami rozmieszczonymi w całym tekście.
Nowe ikony zarówno w menu bocznym, jak iw drzewie danych. Z każdym wydaniem Cognos wygląda coraz nowocześniej. Właściwości wizualizacji są teraz przypięte do górnej części ekranu, tak jak w raportowaniu.Przycisk „Pola” wywołuje nowy widok pól, który pokazuje pola wybranej wizualizacji.
Ta subtelna, ale bardzo fajna zmiana sprawia, że kokpity i eksploracja są znacznie lepsze dla użytkowników końcowych. Cognos Analytics uczy się teraz preferencji wizualizacji.
Notatniki Cognos Analytics oprócz języka Python obsługują również R. Implementacja Jupytera przez IBM daje podstawy do zaawansowanej analizy danych.
_______________________________________________________________________
Przyniósł dużo zmian od całkowicie zmienionego interfejsu po istotne nowe funkcje, takie jak prognozowanie. Zmieniono interfejs strony administrowania. Interfejs użytkownika Planning Analytics Workspace został zaktualizowany w taki sposób by ułatwić realizację zadań, zapewnić uproszczone przejścia między Planning Analytics Workspace i Cognos Analytics.
Aplikacje i plany umożliwiają organizowanie powiązanych logicznie zasobów Planning Analytics Workspace, takich jak książki, widoki i arkusze internetowe, w kontenerach.
Możesz teraz używać prognozowania w IBM Planning Analytics Workspace do wykrywania i modelowania trendów, sezonowości i zależności czasowych w danych.
MINERAL MIDRANGE we współpracy z IBM przygotowało seminarium poświęcone rozwiązaniom analitycznym dedykowanym Farmacji. Celem spotkania było przekazanie praktycznej wiedzy, trendów i analitycznego know-how w branży.
Podczas seminarium opowiedzieliśmy o naszych wdrożeniach w sektorze farmacji, podkreślając z jakimi problemami najczęściej spotykają się Firmy oraz jak sobie z podobnymi trudnościami poradzić.
Uczestnicy seminarium poznali rozwiązania, które usprawniają procesy tworzenia analiz, raportowania, a także dystrybucji informacji finansowych mających strategiczne znaczenie w procesie podejmowania trafniejszych decyzji. Ponadto byliśmy świadkiem ciekawej dyskusji poświęconej najważniejszym zagadnieniom związanym z wyzwaniami, z jakimi muszą się zmierzyć Firmy w 2017 roku. Firmy biorące udział w spotkaniu dowiedziały się jak szybko zwiększyć sprzedaż dzięki modelowaniu danych oraz jak optymalizować koszty.
Zapraszamy do zapoznania się z materiałami, które będą widoczne po zalogowaniu do Strefy Klienta.
Zachęcamy do spotkania, na którym zaprezentujemy najlepsze rozwiązania uwzględniające specyfikę i potrzeby Twojej Firmy.
Już w najbliższym tygodniu chcielibyśmy się z Państwem spotkać na najważniejszym wydarzeniu roku jakim będzie IBM Smarter Analytics Forum 2013.
Tegoroczna edycja odbędzie się 22-23 października 2013 w Hotel Sofitel Grand Sopot.
W szczególności zachęcamy do udziału w prezentacji Mineral Midrange & Sanofi Aventis o tajemniczym tytule Business Analytics we współczesnym biznesie, czy jedno nadąża za drugim?
Zgłoszenie proszę kierować na adres: Karolina.Pluta@mineralmidrange.com - uwaga ilość miejsc ograniczona.